آ

  • آموزش پایدار دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 63-86]
  • آموزش عالی واکاوی تجربه های زیسته در ارتقای سواد سلامت الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی: مدل مفهومی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 97-122]
  • آموزش عالی ارزش آموزش عالی تحلیلی بر تمایل به تحصیل در نظام دانشگاهی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 43-61]
  • آموزش عالی واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دکتری درخصوص مسئولیت های استاد راهنما به عنوان ارشادکننده پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 23-52]
  • آموزش عالی مهاجرت بازگشتی متخصصان و آموزش عالی ایران: آسیب شناسی فرایند بازیابی هویت حرفه ای مهاجران در نهاد دانشگاه [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 97-120]
  • آموزش عالی پایدار دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 63-86]
  • آموزش کارآفرینی نقش تعاملی عوامل فرهنگی و آموزش کارآفرینی بر نیت کارآفرینی دانشجویان فنی مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 51-75]

ا

  • اجتماعات و تعاملات علمی تبیین رابطه جامعه پذیری علمی و شکل گیری هویت دانشجویی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • اجرا چالش‌های بازنگری و اجرای برنامه‌های درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 123-147]
  • ارزش ارزش آموزش عالی تحلیلی بر تمایل به تحصیل در نظام دانشگاهی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 43-61]
  • ارزش آموزش عالی ارزش آموزش عالی تحلیلی بر تمایل به تحصیل در نظام دانشگاهی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 43-61]
  • ارزش ویژه برند نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 123-145]
  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت‌ پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد رشته‌ روانشناسی تربیتی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 87-113]
  • ارشادکنننده پژوهشی واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دکتری درخصوص مسئولیت های استاد راهنما به عنوان ارشادکننده پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 23-52]
  • ارشادگری واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دکتری درخصوص مسئولیت های استاد راهنما به عنوان ارشادکننده پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 23-52]
  • ارشادگری پژوهشی واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دکتری درخصوص مسئولیت های استاد راهنما به عنوان ارشادکننده پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 23-52]
  • استاد راهنما واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دکتری درخصوص مسئولیت های استاد راهنما به عنوان ارشادکننده پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 23-52]
  • استقلال دانشگاه مسائل جامعه شناختی استقلال دانشگاه در ایران؛ یک مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 73-97]
  • اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان الزامات توسعه اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه بنیان در ایران [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه بنیان الزامات توسعه اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه بنیان در ایران [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 27-50]

ب

  • بازنگری چالش‌های بازنگری و اجرای برنامه‌های درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 123-147]
  • بازنگری در آموزش عالی طراحی الگوی برنامۀ درسی نوآورانه در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 27-49]
  • باور آمیختگی اندیشه - عمل ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش، کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 115-134]
  • برنامه درسی آموزش عالی چالش‌های بازنگری و اجرای برنامه‌های درسی در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 123-147]
  • برنامه درسی نوآورانه طراحی الگوی برنامۀ درسی نوآورانه در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 27-49]
  • بین المللی شدن دانشگاه دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 63-86]
  • بین المللی شدن دانشگاه ها نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 123-145]

پ

  • پایان نامه نگاهی به پدیده پایان نامه نویسی در ایران: سیاستگذاری‌ها و زمینه‌های امکان [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • پایان نامه نویسی نگاهی به پدیده پایان نامه نویسی در ایران: سیاستگذاری‌ها و زمینه‌های امکان [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • پایداری دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 63-86]

ت

  • تجربه های زیسته واکاوی تجربه های زیسته در ارتقای سواد سلامت الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی: مدل مفهومی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 97-122]
  • تحلیل گفتمان انتقادی مسائل جامعه شناختی استقلال دانشگاه در ایران؛ یک مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 73-97]
  • تحلیل محتوای استقرایی گرایش به مهاجرت به خارج در جامعه پزشکی ایران: مطالعه ای کیفی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
  • تصویر برند نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 123-145]
  • تقلب علمی نگاهی به پدیده پایان نامه نویسی در ایران: سیاستگذاری‌ها و زمینه‌های امکان [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • تنوع بخشی تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه؛ راهی به سوی ثبات مالی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 77-95]
  • توسعه پایدار دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 63-86]
  • توسعه پایدار مفهوم‌سازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه در ایران [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]

ث

  • ثبات مالی تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه؛ راهی به سوی ثبات مالی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 77-95]

ج

  • جامعه پذیری علمی تبیین رابطه جامعه پذیری علمی و شکل گیری هویت دانشجویی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • جامعه پزشکی گرایش به مهاجرت به خارج در جامعه پزشکی ایران: مطالعه ای کیفی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
  • جذب هیئت علمی مهاجرت بازگشتی متخصصان و آموزش عالی ایران: آسیب شناسی فرایند بازیابی هویت حرفه ای مهاجران در نهاد دانشگاه [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 97-120]
  • جنسیت سیاست‌های گسترش کمّی آموزش عالی در ایران و پیامدهای آن بر عدالت آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • جوّ مشارکتی دانشکده تبیین رابطه جامعه پذیری علمی و شکل گیری هویت دانشجویی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]

خ

  • خودرهبری شناسایی مؤلفه های خودرهبری دانشجویان [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 51-71]

د

  • داده‌های پانلی تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه؛ راهی به سوی ثبات مالی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 77-95]
  • دانشجویان شناسایی مؤلفه های خودرهبری دانشجویان [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 51-71]
  • دانشجویان علوم پزشکی واکاوی تجربه های زیسته در ارتقای سواد سلامت الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی: مدل مفهومی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 97-122]
  • دانشجوی دکتری واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دکتری درخصوص مسئولیت های استاد راهنما به عنوان ارشادکننده پژوهشی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 23-52]
  • دانشگاه تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه؛ راهی به سوی ثبات مالی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 77-95]
  • دانشگاه پایدار دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 63-86]
  • دانشگاه کارآفرینی الزامات توسعه اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه بنیان در ایران [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • دانشگاه مدنی مفهوم‌سازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه در ایران [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • دانشگاه نوآورانه طراحی الگوی برنامۀ درسی نوآورانه در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 27-49]
  • دانشگاه ها طراحی و اعتبارسنجی الگوی ساختار اجتماعی فرهنگی دانشگاه ها [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 121-151]
  • دسترسی سیاست‌های گسترش کمّی آموزش عالی در ایران و پیامدهای آن بر عدالت آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • دهک‌های درآمدی سیاست‌های گسترش کمّی آموزش عالی در ایران و پیامدهای آن بر عدالت آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • دولت مسائل جامعه شناختی استقلال دانشگاه در ایران؛ یک مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 73-97]
  • دیاسپورای ایرانی مهاجرت بازگشتی متخصصان و آموزش عالی ایران: آسیب شناسی فرایند بازیابی هویت حرفه ای مهاجران در نهاد دانشگاه [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 97-120]

ر

  • رویکرد وداک مسائل جامعه شناختی استقلال دانشگاه در ایران؛ یک مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 73-97]

ز

س

  • ساختار اجتماعی فرهنگی طراحی و اعتبارسنجی الگوی ساختار اجتماعی فرهنگی دانشگاه ها [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 121-151]
  • سند آمایش آموزش عالی کشور الگوی سیاستی چالش های پیاده سازی مدیریت منطقه ای آموزش عالی در کشور [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 99-122]
  • سواد سلامت الکترونیکی واکاوی تجربه های زیسته در ارتقای سواد سلامت الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی: مدل مفهومی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 97-122]

ش

  • شرکت زایشی دانشگاهی شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 27-50]

ع

  • عدالت آموزشی سیاست‌های گسترش کمّی آموزش عالی در ایران و پیامدهای آن بر عدالت آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
  • عوامل جاذبه گرایش به مهاجرت به خارج در جامعه پزشکی ایران: مطالعه ای کیفی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
  • عوامل دافعه گرایش به مهاجرت به خارج در جامعه پزشکی ایران: مطالعه ای کیفی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
  • عوامل فرهنگی کارآفرینی نقش تعاملی عوامل فرهنگی و آموزش کارآفرینی بر نیت کارآفرینی دانشجویان فنی مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 51-75]

ف

  • فرسودگی تحصیلی ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش، کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 115-134]

ق

  • قدرت وابستگی به برند نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 123-145]

ک

  • کالایی شدن نگاهی به پدیده پایان نامه نویسی در ایران: سیاستگذاری‌ها و زمینه‌های امکان [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • کرمانشاه شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 27-50]
  • کنترل عواطف ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش، کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 115-134]
  • کیفیت پایان‌نامه و روانشناسی تربیتی ارزشیابی کیفیت‌ پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد رشته‌ روانشناسی تربیتی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 87-113]

گ

  • گسترش کمّی آموزش عالی سیاست‌های گسترش کمّی آموزش عالی در ایران و پیامدهای آن بر عدالت آموزشی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]

م

  • متخصصان مهاجرت بازگشتی متخصصان و آموزش عالی ایران: آسیب شناسی فرایند بازیابی هویت حرفه ای مهاجران در نهاد دانشگاه [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 97-120]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری الزامات توسعه اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه بنیان در ایران [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • مدیریت منطقه ای الگوی سیاستی چالش های پیاده سازی مدیریت منطقه ای آموزش عالی در کشور [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 99-122]
  • مسئولیت اجتماعی دانشگاه مفهوم‌سازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه در ایران [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • مسائل جامعه شناختی مسائل جامعه شناختی استقلال دانشگاه در ایران؛ یک مطالعه کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 73-97]
  • مطالعه موردی الگوی سیاستی چالش های پیاده سازی مدیریت منطقه ای آموزش عالی در کشور [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 99-122]
  • معنای برند نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 123-145]
  • معیارهای ارتقای مرتبه علمی و سیاستگذاری آموزش عالی استخراج معیارهای ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی از طریق کاربست مطالعه تطبیقی دانشگاه های منتخب [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 73-95]
  • مقاله نویسی نگاهی به پدیده پایان نامه نویسی در ایران: سیاستگذاری‌ها و زمینه‌های امکان [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • منابع درآمدی تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه؛ راهی به سوی ثبات مالی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 77-95]
  • مهاجرت بازگشتی مهاجرت بازگشتی متخصصان و آموزش عالی ایران: آسیب شناسی فرایند بازیابی هویت حرفه ای مهاجران در نهاد دانشگاه [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 97-120]
  • مهاجرت نخبگان گرایش به مهاجرت به خارج در جامعه پزشکی ایران: مطالعه ای کیفی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 23-42]
  • موانع توسعه شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه شرکت‌های زایشی دانشگاهی [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 27-50]
  • موفقیت طلبی ارزش آموزش عالی تحلیلی بر تمایل به تحصیل در نظام دانشگاهی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 43-61]

ن

  • نظام ارتقا نگاهی به پدیده پایان نامه نویسی در ایران: سیاستگذاری‌ها و زمینه‌های امکان [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
  • نظام ارتقای مرتبه علمی استخراج معیارهای ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی از طریق کاربست مطالعه تطبیقی دانشگاه های منتخب [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 73-95]
  • نظریه برپایه مفهوم‌سازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه در ایران [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 1-26]
  • نظریه برپایه طراحی الگوی برنامۀ درسی نوآورانه در نظام آموزش عالی ایران: یک مطالعۀ کیفی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 27-49]
  • نظریۀ داده بنیاد شناسایی مؤلفه های خودرهبری دانشجویان [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 51-71]
  • نیت کارآفرینی نقش تعاملی عوامل فرهنگی و آموزش کارآفرینی بر نیت کارآفرینی دانشجویان فنی مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 25، شماره 1، 1398، صفحه 51-75]

و

  • وانمودگرایی ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش، کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی [دوره 25، شماره 2، 1398، صفحه 115-134]

ه

  • هویت برند نقش قدرت وابستگی به برند در ارزش ویژه برند آموزش عالی در سطح بین المللی [دوره 25، شماره 3، 1398، صفحه 123-145]
  • هویت دانشجویی تبیین رابطه جامعه پذیری علمی و شکل گیری هویت دانشجویی [دوره 25، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]